Small Cute Purple Pointer

KVÄLLSLEKTION

Ikväll så har jag en lektion i foto. Vi ska träna på nattfotografering och ljusfotografering. Tror det kan bli ganska roligt, vi ska hålla till i den nya tunneln som går under tågrälsen. Där finns det många lysen och speglingar som går att jobba med. Jag har under hela dagen i skolan haft på mig, underställ, ullmaxsockar, tjocktröja och en stor halsduk. Har med mig täckbyxor och de fetaste handskarna jag hittade hemma. Jag kommer frysa ihjäl. Just nu sitter jag bara och väntar på skolan. Blev helt överlycklig. Det är någonslags pensionärsträff här på Midgård så caffan serverade kaffe. Gott med något varmt eftersom middagen endast blev någon ynklig macka. Ja jag hoppas att jag inte fryser fast. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: