Small Cute Purple Pointer

Det är den tredje februari och det är 23 minusgrader utomhus

Jag får nästan dåligt samvete att bara sitta inne när det är strålande väder ute... Jag tror att jag måste gå ut och fota. Jag tror att jag måste :O Tusan, jobbigt men ja, jag måste.. Ligger i sängen, slutade ju tidigt idag ocskå var Jimmy väldigt snäll och skjutsade hem mig. Försöker göra lite skolarbete med det är så sjukt tråkigt. Fast jag har så mkt att göra. 

Min torsdag var ungefär den bästa dagen på väldigt länge. Så oerhört bra. Dagen började med en godfrukost, sen ett gruppprov på samhällskunskapen som vi satte alla rätt på. Svårt prov om alla nio ideologier. Alla rätt! Jävla underbart. Senare på dagen så fick vi veta att vi vann bilderna till MINDYARD. VI VANN! Awesome. Petra följde med mig hem och vi åt middag och tränade sen tillsammans på tumbling ett tag. Efter träningen så åkte jag till Ida som jag inte har träffat på jätte länge. Fick höra om hennes liv. Sen fick jag åka till älskling.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: