Small Cute Purple Pointer

DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN - SVALKAR VINDEN







Jag har köpt ett smyckesträd. Det finns inga någonstans. Letade överallt. Det här var det största jag hittade och det är inte stort nog. Men det är ganska fint. Det är sista lovdagen idag. Imorgon börjar allvaret igen. Imorgon så börjar ansvaret igen. Jag har inte gjort en enda vettig sak detta lov. Jag har varit med om det ena och det andra. Jag har skrattat och gråtit, jag har varit galet lycklig och oerhört ledsen. Imorgon så börjar dagarna med samma rutiner. Dagar då man träffar samma människor. Ser samma ansikten på bussen. I skolan. Det är samma trängsel varje morgon för att kliva på 3an. Det är samma förväntningar. Det är lika skönt att komma hem varje dag. Samma smink, samma skor. Tills veckan är slut och allting spelas om igen. Jag vet inte om jag tycker om rutiner.

Postat av linnea

Vart köpte du smyckesträdet?:) Kan du lägga ut en bild på det?

Datum: 2012-01-10 | Tid: 17:10:28



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: