Small Cute Purple Pointer

HAWAII ALASKA FLORIDA OHIO TEXAS NEW YORK PENSYLVANIA MINESOTA



Idag är det äntligen fredag, började dagen som vanligt med att ha bild och måla så fint som jag gör. Just nu sitter jag på min 3h långa engelska lektion. Men nu så har vi en ny lärare, han heter Ludvig. Jag har aldrig haft en lärare som heter Ludvig. Efter skolan så ska jag gå och köpa lösögonfransar sen så ska jag hem! Ikväll så ska jag fira Ida som har fyllt 18år. Ja, så roligt för henne då. Lördag är det fotning till Mindyard, hoppas att det blir bra väder för att vi ska vara utomhus! På kvällen så ska jag fira 1år med älskling, vi ska göra mat och baka och ha det mysigt. Jag tvingade mamma och pappa att lämna huset, hoppas att dom fortfarande vill det, mamma var tvek. På söndag ska jag göra absolut ingenting. YYEEYY. Glad chey. Nu vill den nya engelska läraren att jag ska skriva ut alla städer på en karta av USA? Det kan han ju glömma att jag kan... Hihi.

Postat av Rebecca

ofta 1 år redan!:D

Datum: 2012-01-13 | Tid: 13:42:16
Blogg: http://rrrrrebeccas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: