Small Cute Purple Pointer

MINDYARD

Tidningen är som sagt på g och det är det enda som kameran används till just nu, synd men sant. Temat är modereportage och den ska innehålla 8 st bilder. Det är 6 stycken grupper som tävlar om att få ha just sina bilder i tidningen och det är mediatreorna som ska rösta. Min grupp har nu fotat 6 bilder, jag är dock onöjd med 2 st bilder... Jag är ju lite små perfektionist och det stör mig jätte mycket. Men antingen så har vi 3 eller 4 bilder kvar att fota, fast egentligen bara två stycken bilder. Hursom. Det är väldigt svårt eftersom det nästan inte är ljust en sekund under hela dagarna. Inte idag i allafall. Jag tycker om min grupp och det känns väldigt skönt. Jag tycker dock lite synd om dom, jag har lätt för att göra det mesta i ett grupparbete, speciellt när det handlar om ämnet som jag tycker om mest av allt i hela vida världen. Hihi.






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: