Small Cute Purple Pointer

HELA MIN NYÅRSAFTON 2011




















Kvällen från 2011 till 2012. Började med att Katt kom hem till mig, så gjorde vi oss fina tillsammans. Sen åkte vi till Sandra där vi åt förrätt, middag och efterrätt. Gjorde oss lite mer fina, är som svårt när man väl har startat. Vi spelade lite spel och länge letade efter skjuts till stan. For vidare till teg, Linnea. På tolvslaget så stod vi nere på torget. Jag har aldrig varit i stan på tolvslaget, det var sjukt mäktigt, galet mycket folk. Hoppade sedan in i en bil och for tillbaka till holmsund igen. Åkte till Johans bröder där det var väldigt trevligt. Tog dock inga bilder där, frös så mycket. Fick en KaffeKarlsson, den hjälpte till med värmen. Vi fick återigen skjuts till Johannes där vi avslutade kvällen. Jag försökte få Emma och Jossa förstå något om deras kameror, gick inte så bra. Men det var trevligt, vi sjöng lejonkungen, alltid lika roligt. Jag och Johan gick hem och somnade i alla fall innan kl 6. Det var en sjukt bra nyår. Inge bråk, inga poliser, inge gråt, inge tjafs, inga problem. Hur bra som helst. Nu 2012.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: