Small Cute Purple Pointer

SKOLAVSLUTNING 2012



















canon 40d, 17-55mm

Jag hade en underbar skolavslutning. Jag for till skolan, stressade som tusan. Så hann inte äta frukost eller något. Tur som var så fick vi mackor och inget go fika på skolan. När tvåorna hade haft sin avslutning i aulan så stod alla treor på bord och stolar och skrek. ETT ÅR KVAR! När vi gick ut... De filmade även. Vi gick sedan till draggen för att se när treorna sprang ut. Då var det otroligt varmt, höll på att dö, sedan efter ett litet tag börjar det regna... Jag gick då till Tina och for sedan hem. Vi käkade hos mig och drog till Hanna senare på kvällen men till sist så hamnade vi i en park, där vi bara satt och chillade.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: