Small Cute Purple Pointer

BALEN ÅR 2012














































canon 40d, 17-55mm

Alla var så himla fina. Det blev dock inte att jag såg alla, men jag lessnade, jag stod där från halv 5 till ungefär 7. Då var jag less. Jag tycker dock inte om att gå på grejer som den här. Det är trångt, man har alltid någon bakom sig som står slickad mot ryggen, något obehagligt. Sedan får man alltid ont i fötterna och i benen, man får ont i ryggen och idag var det oerhört kallt, höll på att frysa ihjäl när jag skulle stå där och ta kort. Sen så smög det även fram massa småbarn framför mig som tog upp all mitt utrymme. Ja stackars mig. Tur hade jag dock att snälla Ida och Sandra stod så man kunde få en bra plats.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: