Small Cute Purple Pointer

You're a carousel, you're a wishing well

Tina Bäckström
Dr. Dre - I need a doctor, Ane brun - True Colors

Emma Aronsson
Justin Bieber - Baby

Stina Andersson Björk
Takida - Curly Sue , B.o.B - Airplanes, ".." - Kom och dansa med oss, Twilight Orchestra - Bellas Lullaby

Viktor Nökleby
D-A-D - Laugh and A 1/2

Malin Rehn
Anna Thernheim - Shorline, Lars Winnerbäck - Elegi, Sister Hazel - Your Winter, 

Mikael Åkerström
Art of creation - Wildstylez, Adam Lambert - What do you want from me, Hoffmaestro - So you do

Alexander Karhu
Hero of war - Rise Against, Metallica - Fade to black, Eminem - Mockingbird

Johan Åkerman
THe Fray - You found me, Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder, Prezak - Insane

Robin Persson
Norlie o KKV - Can I be the one,


Martin Stennek
Simon and Garfunkel - The sound of silence


Hanna Eriksson
Fronda - Nu kommer det tomtar


Jocke Lindström
Kid Cudi - Upup and away


Felix Jonsson
Green Day - 21 guns


Julia Löfgren
Michael Bublé - Everything, My chemical romance - Cancer


Ida Bjurbäck
Jag har tänkt men jag kommer fan inte på någonting....

Elin Lindwall
Timbuktu - Flickan och kråkan, 

Peder Wallstedt 
Skaburbian Collective - Flow


Atruppen
Familjen - Det snurrar i min skalle







Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: