Small Cute Purple Pointer

KNOMO


canon 40d, 60mm

Jag har inte haft en bra dag. Jag vaknar som vanligt av Johans jävla alarm som ringer.. ca 06.00 ja tidigt iallafall. Sedan så ringer hans alarm tre gånger och ja han hinner ju somna om emellan, men inte jag. Sedan så kliver han upp, mitt alarm ringer. Jag är super kissnödig och skulle precis kliva upp. Hade tänkt hinna träna lite på min redovisning som jag skulle ha första lektionen, äta frukost, hinna chilla lite. Jag kollar på klockan 07.29! F***** Inte bra... Vad i helvete bussen går om 5 min. Har aldrig varit så stressad. Slängde på mig nå kläder, packade väskan, tog listerin, ut genom dörren, låste, spottade ut listerinet och sprang till bussen. Jag hinner precis med bussen, jätte kissnödig och ingen aning om vad jag har för kläder på mig. När jag kommer till skolan och har min redovisning så ska jag visa ett klipp från youtube... internet slutar fungera.. Perfekt. Skitbra! Sen har inte internet fungerat tills nu. Äntligen. Detta var min morgon.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: