Small Cute Purple Pointer

KALVTRÄSK

Hej Sverige. Jag kom ju hem från Grekland i onsdags. Det blev en resa hem på hela 14h, inte alls roligt. Jag hade även en pojkvän med mig som mådde så sjukt dåligt, en lättretad syster. Ja, när vi ska landa i Sundsvall för att ta bilen till Umeå så kan vi ju självklart inte landa i Sundsvall, utan måste landa i Östersund istället. FUUUCK. Ja så det blev buss till Sundsvall sen äntligen den sista bilturen hem. Hemma så var det bara att packa om väskan från bekini och shorts till underställ och regnkläder, för på torsdagen så drogs det iväg till Kalvträsk för praktik. Så här är jag nu. Idag så har vi lagt ut gömslen och fotat lite landskapsbilder. Vi har även suttit och väntat på en lavskrika i typ 4h om aldrig kom.. men så är det ibland!
 
canon 40d, 70-300mm




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: