Small Cute Purple Pointer

STUDENTEN 2013

 Jag kan inte riktigt förstå att det är över. Man längtar flera år och terminer efter denna dag, och den var så himla snabbt över. Det slog mig när alla studenter satt i Valhalla och det var dans och musikuppvisning, att jag inte längre kommer få vara en del av alla dessa jätte duktiga och kreativa elevers uppvisningar och utvecklingar. Jag kommer sakna Midgård så otroligt mycket, och det värsta är att man aldrig uppskattar dessa saker förens man vet att det är sista gången. Min dag började med klassens champagnefrukost, vilket var väldigt trevligt, vi åkte sedan till skolan för fotografering och avslutning med lärarna, vi samlades i Valhalla för uppvisning innan vi skulle springa ut. Jag bara grinade, under hela tiden vi var i skolan, jag trodde aldrig att jag skulle gråta och jag kommer ihåg, när 92orna gick ut och jag såg en massa som grät, så tänkte jag "what?" Det är ju deras bästa dag i livet och det var det verkligen, det var det roligaste jag har varit med om. Jag önskar man kunde få uppleva en dag som denna fler gånger än en i livet.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: