Small Cute Purple Pointer

Wheels

 


Det var wheels igår i stan. Jag hade en fullspeckad dag! Kom hem från stugan och duschade och bytte om. Försökte få bort fisklukten från mina fingrar. Drog till kyrkan och fota 95ornas konfirmation, hem och göra sig fin. Fick sen skjuts av min underbara mamma till stan där jag skulle käka men när jag kom fram så hade de redan käkat och maten var helt slut... Men det blev lyckat ändå. Ser ju ut som vi har haft roligt i alla fall och det hade jag verkligen. På tiden att träffa lite nytt folk!

Postat av rebecca

satan så snygg du va på första bilden mariaaa:O:O:O



när ska vi dra foto då? innan jag drar till cypern eller efter?

Datum: 2010-07-06 | Tid: 22:21:07
Blogg: http://rrrrrebeccas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: