Small Cute Purple Pointer

PÅSKLOV!!

Det feta påskägget har tagit sin plats på rumsbordet. Där gör den sig bra! Jag har även en kyckling på mitt skrivbord. Jag förstår inte alls att det är lov, synd för att då kommer de gå så jävla snabbt. Efter skolan i fredags så for jag till Draggen för att fotografera frisör treorna. Roligt att draggen hörde av sig igen, var där förra terminen också. Jag väntade på min kära tills han slutade och skulle gå till sandys som vanligt och köpa min kaffe latté. Nä då tyckte han i kassan att jag var så otrevlig att jag fick inte köpa något. Hur roligt kan de va? Inte så värst. Jag kanske var lite otrevlig, men jag tror att han hade en dålig dag också. Jag och Johan for hem till han och vi åt middag där, sen dog vi till O.C typ, var hemma hela kvällen, riktigt skönt. På lördag såg vi på o.c hela dagen, på kvällen så for jag till Johan och alla hans vänner. Vi slutade med Viktor Nökleby hos min syster. Det var trevligt! 

Dessa tre produkter fick jag av draggen. Fett värt.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: