Small Cute Purple Pointer

HOMETOWN GLORY

Jag har varit frånvarande. Det är sommarlov och jag jobbar inte eller någonting. Jag har inte gjort en enda vettig sak sen jag jobbade på bröllopet för två helger sen. Jag försöker samla pengar, så gott som de går. Jag är ganska duktig på att spara för tillfället. Jag har varit med underbara människor på trästockfestivalen och haft tre underbara dagar. Fjärde dagen, då ville jag bara hem. Vädret är bara bajs och det gör mig arg. Jag hade blivit ännu mera arg om jag inte skulle utomlands i slutet på sommaren. Ikväll ska jag vara med Katrina och har ingen aning om vad vi ska göra, jag hoppas på att få jobba två veckor till i sommar, de lutar mot det! Älska lön. 



2008-07-26
Stina Andersson Björk

Här var jag för exakt tre år sen.  Time fly.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: