Small Cute Purple Pointer

BILDEN HAR VARIT VÄLDIGT NÄRA PAPPERSKORGEN MER ÄN 2 GÅNGER



"Varför" har jag tänkt miljontals gånger. Det var 5 månader sen. 5 månader sen jag hörde hans röst och då var jag tvungen att tjata mig till det. Gången före var det säkert mer än 5 månader emellan vi sågs. Sen bara ett sms, från ingenstans, på en fredagkväll. Något som jag väntat på i mer än ett år. Ett sms som jag hade hoppats på innehöll en ursäkt eller en förklaring. Men det är ingenting jag bryr mig om just nu. Jag hade gett upp. Slutat tro och slutat hoppas. Försökt att glömma och släppa. Börjat hata men fortfarande sakna. Jag trodde han var borta föralltid men han säger att han är tillbaka och jag hoppas att det är sant.. Hoppas bara han är här för att stanna och inte här för att använda mig till ett skolarbete och sen försvinna igen.
Snälla svik mig inte och såra mig inte igen. För du har slut på chanser.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: