Small Cute Purple Pointer

MARIAS LIV JUST FÖR STUNDEN






Hej, om ni undrar vart jag har varit och varför jag inte har bloggat på en vecka så är det för att jag har börjat mitt sommarjobb. På denna plats så befinner jag mig från 06.00 -15.00 efter det så är jag så död så jag knappt orkar prata. Så här ser jag ut och det här håller jag på med, målar avkörningsskydden på kajen, vilket kräver en flytväst och en signalväst, mycket fint! Men det blir fint iallafall som ni ser på min före och efterbild. Så hemskt mycket fint. Gult, svart, rött och lite blått. Det är inte så roligt att skrapa dessa avkörningsskydd. För det första låter det förjävligt, för det andra så måste man huka och böja sig åt alla håll och kanter, för det tredje blåser det så otroligt mycket, och som ni ser så är det inte jätte mycket plats på utsidan av skydden. Jag har även lyckats doppa mitt hår i färgburken när jag böjer mig ner och ska kika under dessa jävla saker.. Mitt hår mår inte jätte bra av detta... Men det är sista arbetsveckan och sen så börjar skolan, har varit as skönt väder att jobba i idag. Varmt och inte alls blåsigt. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: