Small Cute Purple Pointer

REDOVISNING FOLKETS HUS

Ja herregud vilken dag. Under hösten så har vi fått sammarbeta med västerbottens läns landsting där vi skulle hjälpa dem att utforma en kampanj om säkrare sex. Landstinget håller just nu på en väldigt stor kampanj som heter hälsa 2020, vilket innebär att de har tänkt att år 2020 så ska vi var det friskaste landtinget. Vi blev indelade i 6st grupper med textare, fotoelver och grafare. Det har varit en hektisk tid, med en massa jävla stress och oro. Det har varit sjukt påfrestande och folk har blivit galna. Det har oftast inte varit roligt alltså. Vi har jobbat så sjukt mycket med detta och det tar så sjukt mycket tid. Idag så var det dags för redovisning, det var dags för juryn att göra sitt val om vilken kampanj de gillade mest. Alla var så sjukt nervösa och skakis inför redovisningen, det slog mig aldrig, men jag tror aldrig att jag har pratat inför så många människor förut. Det hjälpte inte heller när svt och tv4 kommer in... Galet hemskt. Men det gick faktiskt jätte bra, jag är stolt över det vi hann göra och det blev riktigt bra faktiskt. Tyvärr så kom vi bara tvåa, men det gick jätte bra de också. Jag är glad att detta är över i alla fall. 



Här är två st klipp från tv4 och svt.
 
TV4Nyheterna%20Ume%C3%A5%2017:50




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: