Small Cute Purple Pointer

JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG ÄLSKAR OSS


Jag har väldigt tur att jag får ha en syster som Malin. Hon har alltid varit där och vi har för det mesta varit ett. Jag kommer ihåg när jag var mindre och alla mina vänner bara bråkade med sina syskon medan vi lekte och umgicks tillsammans. Hon läste alltid NallePuh för mig innan jag skulle sova och hon lärde mig alla de viktigaste sakerna i livet. Hon var min idol under hela min uppväxt och jag gjorde allt för att se ut som henne - kläder, smink och hårfrisyrer. Hon lärde mig också att man aldrig ska klaga och gnälla om man hade ont någonstans. Detta förstod jag på så sätt att hon alltid hånade mig när jag grät över ett skrubbsår eller så, då sa hon "ska jag ringa en ambulans eller?" Detta har både varit en bra och dålig egenskap hittils. Dålig på de viset att ibland när jag har gjort illa mig på riktigt så har jag inte alltid sagt något. Jag är medveten om att jag har varit den jobbigaste lillasystern och stört henne när hon har haft pojkvänner eller vänner på besök men jag ville bara så gärna vara med! Malin är i alla fall väldigt smart och har alltid något klokt att säga när jag har gått vilse i livet och inte vet vilket håll jag ska vända mig till. Hon har alltid funnits där med en öppen famn och torkat mina tårar. Malin är vacker på alla sätt och vis, hon är absolut den finaste människan på insidan och på utsidan. Folk säger att vi är lika men det vet jag att vi inte är, vi är grymt olika. Dock så säger vi exakt samma saker, uttrycker oss på samma sätt, låter likadant. Jag vet att vi alltid kommer vara nära ändå om det slutar med att det är tusen mil mellan oss. Du finns med mig vart jag än är, du är den underbaraste, jag älskar dig storasyster.

Min stora syster, min bästa vän, mitt allt ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: