Small Cute Purple Pointer

Onsdag den 11 augusti

 

Canon eos 450d macro lens 1:2.8 is
ISO 100 1/100 f/3.5

Nu är det bara två jobb dagar kvar! Sen slipper man det där stället. Vi har nästan ingenting att göra nu, så det är ganska slappt ändå. Tror jag dock håller på att bli sjuk... Inte bra. Måste ju vara frisk i helgen och fira min sista vecka av sommarlovet. Känns som jag bor i stan nu förtiden, är där jämt. Gymnastiken drar snart igång, fick ett sms om ledarmöte igår! Känns bra att komma igång med träningen igen, efter en ganska slapp och slö sommar. Jag är så lycklig, har gjort om i terrariet för min hona var lite deprimerad, och nu så trivs hon igen, hon äter och är framme! Behöver jag inte sälja någon. Grattis till mig. Fotade ett dop i helgen, och bilderna kommer snart! Pinsamt var det, men de blev ganska bra! Puss.

Postat av Anonym

du är så sjukt duktig fotograf! jätte fina bilder verkligen!

Datum: 2010-08-11 | Tid: 21:29:42
Postat av Anonym

uppdateeeraaa:)

Datum: 2010-08-15 | Tid: 18:55:33



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: