Small Cute Purple Pointer

Skolstart! 23 augusti

Idag så började gymnasiet på Midgårdsskolan. Vi var tydligen de högsta antalet första års elever, rymdes inte ens i aulan. Tyckte de var mycket folk på skolan idag, och då är vi bara ettor... Kändes ganska bra faktiskt! Verkar vara vettiga lärare och fick två sköna "mentorer". Vi har bara kört en massa lära känna lekar idag. Hemskt drygt. Sen har det regnat och varit en riktigt grå dag.. Deprimerad. Underbart väder... Klassen är faktiskt ok. Är 30 st tror jag och runt 10 killar som jag är riktigt förvånad över. Jag hanmade med Stina, vilket var bra. Skönt att känna någon iallfall. Iwar, Emma och Emil hamnade i den andra klassen. Men de är väl ba att känna efter nu och se hur de känns. Tror de kan bli bra. Lite roligt folk sådär. Busskort är kirrat, nu är de ba att vänta tills datorn kommer. Känns jobbigt att behöva använda hjärnan igen, den har banne mig lagt ner totalt tror jag. Handstilen har också tagit en paus. Ser inte ok ut. Men de kommer väl tillbaka. Kollat in schemat också som ser helt ok ut! Bara en dag som man går till 15.40, och sovmorgon på torsdagar. Mycket där som jag inte förstår mig på överhuvudtaget, men de lär väl klarna de också med tiden. En fortsatt dag med lära känna lekar imorgon då elevrådet har styrt upp något. Bara att stiga upp och hoppa på bussen sen på onsdag är vi inte ensamma på skolan längre.

Jag tror jag hostar tills jag ska spy. Så sjukt less. Nästa: sängen.

Postat av angelica

Puss

Datum: 2010-08-24 | Tid: 00:10:09
Blogg: http://angeliiicaz.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: