Small Cute Purple Pointer

Annandagen

På denna dag så träffas alltid tre olika familjer Rehn, med pojkvänner och flickvänner hemma hos farfar. Då vi dricker glögg, öppnar paket och äter middag. Pratar lite, äter Ingeborgs goda julgodis, kanske en efterrätt sen så far man hem. Det är samma visa varje år. Jag fick pengar, ett nagelkit och handskar, de kan jag säga att de verkligen behövdes. Jag tvingade ocskå pappa att köpa Jay Smith skivan till oss i familjen. Hihi. Puss på han. Efter de så har jag suttit och försökt ladda hem musik till telefonen, limewire har lagt ner så jag hade ingenaning om vart man skulle vända sig då. Det löste sig tillslut. Imorgon blire Mellandagsrean, tidigt på morgonen alltså!!! WOHOO. Ska in, byta lite julklappar och försöka hitta mig ett par jeans. Får hoppas på de. Nu ligger jag och ser en drama film, American son. Kommer nog slockna snart. Tröttling.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: