Small Cute Purple Pointer

En galen helg!!

Jag har ont i nosen! Var på fortet i fredags med laget och vi hade riktigt trevligt, efter en timma är vi i kloakerna och jag klättrar upp i en gång och börjar krypa på alla fyra. Dock så kollar jag inte vart jag sätter händerna utan kollar bara rakt fram. PANG. Så var det ett hål där, och Marran for med huvudet före ner och landade på nosen. Inte skönt. Känner bara hur de rinner blod i huvudet bak från typ nacken, sekunden senare forsare näsblod. Jag hann faktiskt tänka innan jag landade, undra hur långt ner detta hål är... Men de fick jag ju reda på väldigt kort efter. Typ en meter, sen var det även trästänger under mig och alla andra stod utanför. Så dom hörde en smäll sen såg ba blod droppa, eller fan rinna underifrån. Haha, inte roligt alltså, det var riktigt hemskt. Obehagligt! Jag for hem och kurerade mig med glögg, pepparkakor, en dator och IDA. Wie. På lördag morgon så klev jag upp tog mig till stan och for ut och åkte skoter hela dagen med Fredric, Johan, Jimmy, Stefansson och Peder. Jävlar så roligt det var. Kameran var självklart med så bilder kommer senare! Jag fick tom. köra litegranna, mm de gick mkt bra, tro inget annat. Sen drog vi till en grillstuga och åt lite korv, vid middag så åkte vi till Persson och gjorde pizza och käkade där. Alla gick runt, slitna i underställ och luktade dåligt. Haha mysigt. Sen bastade vi 6st i en jätte liten bastu. Jag och 5pojkar, trevligt, trevligt. Idag så klev jag upp och for till tävling med barnen. Dom var så duktiga. Vi vann 1.7k ungefär. Värd tävling. Guld i Fristående och Tumbling sen silver i Hopp. Underbart! Jag är hemskt stolt. Dock så har jag haft ont i näsan hela dagen =( Jag hann inte heller hem så direkt från tävlingen till barngympan. Sen hem, få i sig lite käk, ut med hunden och nu sitter jag och njuter av tystnaden i min soffa med min dator. Snart är det godnatt, för maran är trött.

Min meny är även fixad. TUSEN TACK ELLEN. Äntligen så är den på rätt ställe! Lite nya bilder i den också!


Postat av Johan

Vill se bilder nuuuuuu marran! :D

Datum: 2010-12-05 | Tid: 23:04:45
Postat av Mamma

Men alltså, varför är jag inte förvånad? När ska du sluta ramla och slå dig, Marran?! Kram på dig

Datum: 2010-12-06 | Tid: 21:11:10
Blogg: http://passopp.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: