Small Cute Purple Pointer

Frågor och svar!

Vad har hänt nu mellan dig och den där killen du var tillsammans med, alexander va?
Ja, Alexander. Han gjorde slut i somras, och nu är vi vänner.
Vad får dig att må bra?
En solig sommardag på stranden med något kallt att dricka!
Vad får dig att inte må bra?
När det är kallt och grått ute.
vad är dina två intressen?
Jag tycker om att fotografera och träna gymnastik.
hur många djur har du?
Jag har en hund, Texas, två skäggagamar, Kaos och Caligo. Sen har mamma massa fiskar.
Har du någon kille på gång?
Nej, jag har inte någon kille på g.
vad har du för kamera och "tillbehör" till den ? :)
Jag har en canon eos 450d, macro, zoom och ett vidvinkelobjektiv. En blixt, reflexskärm, stativ osv.
vars har du percingar?
Jag har i läppen, toungweb, industrial, i nipples, tragus och två i conch.
är killen som du stog och krama på träningen din kille?:D
Nej, det är inte min kille.
vem är din bästa kompis, just nu?
Ida, Stina och Elin, själv har jag tre bästa!
ditt bästa minne från i somras?
Oj, de var svårt, Gotlandsresa, eller trästock, när vi var i bjännsjöstugan.
favoritfärg?
Blå eller svart, beror på om de ska vara på kläder eller något annat.
favoritaffär?
Måste säga gina tricot eller monki! Sen har ju affärer alltid svackor..
något tips på ett bra & billigt objektiv till en cannon kamera. En som tar bra porträttbilder:D
Orginal objektivet till kameran funkar ju bra till porträtt men annars brukar jag använda mitt macro, dock inte så billigt då. 
BH storlek?
Haha, de vet jag typ inte, 70/75 D/E
vad fick dej att börja jobba med foto osv.?
Jag var själv med på mycket kort och en vän som heter Ellen fotade ofta mig och några vänner. Vi gjorde olika saker, sen började jag tycka att de var roligt att ta kort själv. Så jag lånade min pappas kamera hela tiden, och typ lärde mig själv. Nu är de oftast jag som drar ihop och tar kort på folk. Sen fastnade jag för det, och då blev de medieprogrammet.
Hur många besökare har du?
130/150, är ju olika från dag till dag.
Varför började du att blogga?
Jag vet inte, kom inte riktigt ihåg. Hade en blogg tidigare på Devote innan den här. Då skrev jag de bara som en dagbok, vad jag gjorde på dagarna och la in lite bilder. Nu bloggar jag väl mest för att kunna lägga upp mina bilder någonstans.
Vad är ditt mål inom bloggandet? :)
Jag har inget mål inom bloggandet.
Haft en bra helg? =)
Jo min förra helg var helt ok! Dock så är jag ju lite sjuk så på fredag var jag bara hemma vilket uppskattades väldigt mycket, mådde inte jätte bra. Sen på lördagen var jag i stan och i tuvan och träffade massa trevligt folk. Söndagen vara det ju skyltsöndag, då var jag med Mallan och Ante och drack glögg.
varför går det så mycket rykten om dig att du är på allas killar?:s
Ja, de kan jag inte svara på. Inte så att jag håller med precis. Men vi bor ju i en håla där allt går runt och alla snackar om alla. Så man ska inte lyssna på alla rykten som man hör.
Vilken är din favoritbild som du har tagit och regisserat?
Redigerat? Ja, min favoritbild just nu är väl de senaste jag fotade nästan. Blir ofta så. Sen nästa gång jag fotar så är de favoriterna för stunden. Men denna bild tycker jag mest om just nu! Det är Elin Lindwall på bilden, vi tog den för någon månad sen nere i djupvik i holmsund. Tanken var lite trasch, bröllopsbrud, men ändå lycklig och fri på något sätt. Ja, jag vet inte med resultatet blev bra i alla fall tycker jag!


Vilken är din favoritbild som du är med på?
Det är nog en av bilderna som är på mig och min syster då vi är kloakbarn, gatubarn. Jag hittade en tunnel, i ett sumphål typ och fick värsta idéen. Detta kort har min far tagit. Stefan Rehn. Jag som har redigerat kortet, den är nyredigerad men inte nytagen. Är snart två år sen tror jag.


Postat av ....

en till fråga varför kysser du alltid tjejer :D

Datum: 2010-12-08 | Tid: 15:58:23



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: