Small Cute Purple Pointer

Min kärlek alla dagar, varje dag.


canon eos 450d 17-55mm 1:2.8
ISO 100 1/1000 f/4.5

Idag tvingade jag mig ut och springa, det var jobbigt, de blåser kallt ute. Jag hatar att springa på vintern.. Jag var på mellandagsrean igår och köpte ett par lee jeans, stora, bara för 240:- på JC. Jävla kap kan jag säga. Sen köpte jag ett linne för 50:- på Charlings, en tunika på Gina som inte var på rea. Tyckte de var riktigt dålig rea iår, eller så orkade jag inte bara kolla. Man blev så sjukt less när de kom mycket folk där vid 12 tiden. Men så är det väl varje år. Bytte mina koss hörlurar till en nyare modell och bytte en julklapp, ett armband till en ring. Då var den dagen borta. Tiden bara rann iväg. Sen for jag hem och var fortsatt duktig. Jag städa hela mitt rum, på riktigt, damsög och damtorka, städa hela terrariet. Åh de var verkligen på tiden. Nu sitter jag och stretchar, blivit stel, vilket inte är okej... Duschen väntar. Ciao.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: