Small Cute Purple Pointer

På fredagskvisten så bjuder Midgård på glögg.

Underbart gott. Nu är Marran dock sjuk på riktigt. Jag vet att jag tjatar om alla mina sjukdomar men på riktigt, svettades ihjäl imorse, nu äre så kallt så jag får blåskattar tror jag, inomhus, sitter på ett element ungefär. Inte as kul. Men jag taggar helgen, otroligt mycket!! Efterskolan så ska jag förhoppningsvis få träffa Tollo, sen blire fortet och middag med laget! Hem och dö i en säng med en skön film och en glöggkopp med Ida. Underbart. Kanske lite Idol. Imorgon blire (om jag inte är döede i feber) åka skoter hela dagen, lite grillning, typ åka ut med 5 skotrar, underbart. Sen bastu och käk lite senare på kvällen. Söndag äre tävling. Just nu sitter jag och håller på med layouter på grafisk formgivning. Detta är min asymetriska layout. Sen om de är rätt eller inte, de vet jag inte.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: