Small Cute Purple Pointer

TVÅ DAGAR TILL JULAFTON

Galen, nyss så började skolan och nu har man redan gjort bort hälften.. Jag fattar ingenting. Underbart med jullov, jag missade dock julavslutningen på midgård.. Ställt klockan och allt, men lyckades stänga av den och somna om. Ångrar mig att jag tänkte ligga och dra mig ett tag i den varma sängen. Igår såg jag en film som jag velat se jätte länge. Charlie St. Cloud. Galet sorglig film, jag grät faktiskt litegranna. Bara lite. På kvällen så kom Mattias och hämtade mig, sen åkte vi till stan med Stina och Tina, också åkte vi bil och körde kurragömma på Umedalen och for runt och sladdade, haha roligt. Man blir ju glad i ögat. Sen idag har jag varit på stan och köpt en klänning som jag ska ha på julafton, mycket fin. Väldigt värd 200 kr. Sen just nu så sitter jag med Rebecca och berättar mitt liv av de senaste året typ. Trevligt. Jätte länge sen jag träffade henne, saknat henne jätte mkt.


Fina bilder va? Jo helt underbara. Söta flickor iaf.. Detta är 6år, det förstår jag inte!! Tänk vad länge sen. 

Postat av Rebecca

snygga tjejer, nummer??

Datum: 2010-12-23 | Tid: 01:04:22
Blogg: http://rrrrrebeccas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: