Small Cute Purple Pointer

Fånga ögonblicket...

 
 

Canon eos 450D ef-s 17-55mm 1:2.8 is
ISO 200 1/200 f/4.5

Mina kära vänner. Detta är Mattias Sandström och detta var inte lätt att fota. Det svåraste jag har gjort tror jag, inom foto alltså. Det går snabbt. Det går banne mig riktigt snabbt och jag har ingenaning om att cykla, så har ingenaning om de här är bra bilder. Men de var då bannemig en utmaning. Visst först var det ljust och så. Då var det bara svårt att komma fram till vart man skulle stå. Första bilden med någon skärpa överhuvudtaget är den första på hans rumpa. Vilket var fel ögonblick... Svårt som sagt. Han snurrar där, ser man de? Hoppas jag. Sen var vi inne i skogen där det var mörkt. Ännu svårare. Lite batteri i blixten gjorde det inte lättare. Så jag hann bara ta ett kort per hopp. Fånga ögonblicket... Aja. Ganska bra blev de väl. Måste göras om. I solljus. De två sista bilderna har jag faktiskt inte redigerat helt själv, utan pappa har lagt till en liten touch.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: