Small Cute Purple Pointer

Gymnastikuppvisning @Storsjöhallen

 

Canon eos 450D
17-55mm 1:2.8 usm

Ja, som jag skrivit tidigare i inlägg så var där här inte något planerat. Vi bara for dit, hade ingenaning om vilka som skulle komma, hur många vi skulle bli. Drog ut alla mattor på gräsmattan och bara började hoppa! Det blev en liten uppvisning, sen hur bra den var är ju en annan sak.. Haha. Grymt länge sen jag tränade gymnastik, så sjukt länge sen. Jag har saknat de så! Saknat trampetten. Saknat känslan! Jag saknar Malin! Malin var vår gamla tränare som hade oss sen vi var pyttesmå, hon har varit min tränare så länge jag kan minnas. Många guld har vi kammat hem tillsammans! Men hon slutade och flyttade till Paris för två terminer sen, tror jag. Som ni ser så står det "mamma" på hennes linne. Vi hade också linnen som det stod "barn" på. Underbart!  
Bild 1. Sandra Boström som hoppar.  Bild 2. Thomas Olofsson och Malin Bergström   Bild 3. Emma Gustafsson som hoppar (sträckt 180)


Postat av Mamma

Vilka underbara bilder, Marran! Du är så himla duktig. Och precis så där glad blir jag över att få passa lite volter med er!

Datum: 2010-07-05 | Tid: 18:17:38
Blogg: http://passopp.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: