Small Cute Purple Pointer

EN NY START!!

Jag känner att jag ska starta om på nytt! Ja, det känns som att jag behöver det. Det har gått väldigt segt nu på senaste tiden och jag har inte riktigt haft orken till att göra inlägg och lägga ner tid och energi på att ladda upp mina bilder. Dom bara ligger i mapparna på datorn, färdiga och redigerade för att publiceras men det sker som aldrig. Nu så hoppas jag att jag ska få en kick av att starta om helt och hållet. Med en ny och fin design, tack och lov. Som snälla, söta och rara Ellen Suurholma har gjort. Jag hoppas också att mina läsare hänger med och inte slutar läsa. Det skulle vara väldigt tråkigt. Ska försöka lära mig blogg.se också, men så svårt kan det väl inte vara? Eller?


Postat av Mamma

Japp! Jag följer med!

Datum: 2010-07-01 | Tid: 11:49:11
Blogg: http://passopp.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: