Small Cute Purple Pointer

Midsommar

Hur var eran midsommar? Min var helt okej. Efter en kort sömn så blev jag väckt 08.45 på morgonen av min kära syster. Vi skulle ut och plocka blommor till kransarna. Så nysattack efter nysattack vandrade jag i skogen.. En aning jobbigt var det. Roger med barnen kom och vi käkade lunch, gjorde kransar. Åkte vidare till ljumviken och lekte lekar, umgicks med det trevliga folket som var där nere. Men dock så missade vi när de dansade runt Midsommarstången... Hem och fräscha till sig till middagen sen blev det glass med jordgubbar. Efter det så drog jag vidare till Stina och hade en riktigt trevlig kväll, förutom gråt, kraschade rutor, bråk och mygg så hade jag en underbar kväll! Men lite drama måste man ju ha. 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: