Small Cute Purple Pointer

Älskar min snögubbe


Min kära snögubbe lyser upp mina fina julklappar. Skönt att det är gjort, dom är köpta och dom är inslagna och Marran är en aning fattigare. Men de känns skönt. Nu behöver man inte stressa eller känna att man inte har nå pengar för sig själv, underbart. Var väldigt stressad när jag tog denna bild, så det blev inte den bästa. Men den fick duga. Just nu sitter jag på svenskan och är klar med arbetet, längtar hem! Hoppas på att få sluta snarast.

Hoho! Glöm inte min "frågestund" lite längre ner =) Ska avsluta den någon gång i veckan när jag har tid! Även när min kära Ellen har tid ska hon göra om lite här, det behövs, så menyn också ligger där den ska! Hemskt jävla störande.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: