Small Cute Purple Pointer

Jag har ingen aning alls om en j**** rubrik...


Canon eos 450d, 17-55mm 1:2.8
ISO 100 1/0.5 f/3.5

Detta höll jag och min syster på med i fredags. Det var mys. Det är inte ens måndag och jag längtar redan till fredag. Haha. Jag gick faktiskt på skyltsöndan idag, men Malin och Andreas. Dock bara kallt. Just nu så ska jag göra en apurapport om hur mediebranschen i Umeå ser ut just nu, osvosv. Någon som vet? Näe.

Mina tattueringar är på g och skissas nu, jag är så otroligt taggad så de finns inte. Två idéer så varför bestämma sig för en, varför inte göra båda? Haha, ja jag berättade i alla fall mina båda idéer, så får jag väl se sedan vad som blir gjort. Jag är taggad i alla fall. Vill se dom nu (a)

Släng in en fråga i frågestunden lite längre ner!! Ciao.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: