Small Cute Purple Pointer

Multimedia uppgift.

På vår multimedia lektion så skulle vi skapa en bild och framhäva en känsla. En bild som vi tagit själva en bild från skolan och två valfria bilder. Man skulle använda sig av alla grejer vi hitils jobbat med, vertyg, lager, färg, ljus, osvosv. Bakgrundbilden har jag tagit själv, sen den första lilla bilden är från skolan och dom två små sista bilderna är de valfria. Har ni någon aning om vad detta kan ha blivigt för galet? Det är iallafall Elin på bilden. Egentligen så tycker jag inte om sånahär saker, utan funderar för mycket om hur jag ska göra så de slutar med att jag inte har fått någonting gjort. Men denna gången blev jag faktiskt klar. Inte i tid, men en dag försent, haha. Sen hur nöjd jag blev, var väl en annan femma.







Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: