Small Cute Purple Pointer

ParasitMarran...

Galet vad förbannad jag blev igår! Skulle till träningen, inte käkat på hela dagen, för att jag inte hunnit. Sen har jag längtat efter något gott. Kommer hem och mamma säger att vi inte har någon bil. Var bara att tagga om, ställa in maten i kylen igen, ta på sig springskorna och börja löpa. Knatte träning i 3 och en halv timma, yeeeyy. Var lite hungrig på slutet kan jag säga. Haha.

Gud vad skönt, en apurapport på tre sidor är nu inlämnad och känslan bilden är redovisad. Känns bra. Nu har jag inte så mkt skolarbete, bara matte prov på torsdag som inte känns great... Har ni sett att de står i tidningarna överallt om en parasit i kranvattnet i Östersund? Kommer ni ihåg att jag sa att de kändes som någon slog sönder min mage och hällde salt på såren ungefär? Jo. Jag var i Östersund, precis den helgen. Så därför Marran har haft ont i magen i snart två veckor. Skulle ge starka magkrampor och magsjuka, kunde även ta flera veckor innan de gick över. Känner att de stämmer in på mig, jag har legat i min säng och faktiskt gråtit av smärta. Inte roligt kan jag säga er. Men jag smittar inte, parasiten heter i alla fall..Cryptosporidium. Slutar snart, då ska jag hem och vila!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: