Small Cute Purple Pointer

SWEET 16



Haft en underbar födelsedag! Börjar med att bussen är nästan en kvart sen så jag och Stina missar bussen till Midgård. Men vi väntade på nästa buss istället för att gå. Sen hade jag bara en bra dag i skolan, träffade en själ som jag inte träffat på jätte länge. Gjorde min dag. Hem och gjorde en tårta med Mallan, dock så tappade jag bort pengarna innan jag ens kommit till konsum för att köpa grejer. Hittade handlingslappen på vägen hem igen i alla fall. Sen kom släkten, fikade en massa fika. Jag fick pengar, runt 2.5, en stickad tröja, ett armband, två halsband, blommor, ett presentkort på gina, ett presentkort på port royal, nu ska jag gå och tattuera mig! =D och ett vidvinkel objektiv ♥ åh hjärta, hjärta, älska pappa. For till stan och var med Mattias, Räv, Ida och Stina, senare till holmsund, och Räv lät mig köra lite bil. YAAAY. Vid min förvåning så hade jag sen ett till paket i brevlådan. Ett till väldigt fint armband. Varma mackor och tv. Puss. Nu är det bara 365 dagar till nästa födelsedag.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: