Small Cute Purple Pointer

Ut i springspåret.

Vintertiden har börjat. Skulle egentligen till hörne idag och kära på airtrack, men jag tycker inte riktigt om de man förstör ju den lilla tekniken som man redan har. Så jag for faktiskt ut och sprang istället. I mörkret. Helt sjukt vad snabbt det blir mörkt nu, inte ens lite roligt. Det var ett tag sen eftersom jag varit förskyld i 45år nu... Jag och Ida tog oss till stan och jag hann vara i Röbäck i två sekunder sen skulle vi till holmsund igen. Åkte den lilla bilen, och då menar jag liten. Typ som en shopping bil, inte ens tänkt att man ska kunna sitta där bak tror jag. Jag kunde iaf sitta rakt men inte Ida. Galet roligt. När folk kör såhär galet, lite busigt, jag blir typ glad i själen på riktigt. Vi for runt och träffade lite folk och sen hem till Truls för att berarbeta sig igenom saw 5, dock så somnade jag. Sen skulle vi hem med bussen som Ida var så säker på att den gick 00.25, men icket så vi satt där ett tag och blev irreterade på de mesta som passerade förbi. Sen hade vi tur och fick sitta i bakluckan till holmsund. Lite busigt sådär men lätt värt de. Nä nu ska jag se de jag missade av filmen tidigare. Ciao

Canon eos 450d, 17.55mm 1,2;8
ISO 100 1/250 f/3.5
Foto och redigering, Stina Andersson Björk




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: