Small Cute Purple Pointer

2010 10 16

Igår hade jag en underbar dag. Förutom att det snöade och höll på under dagen så mådde jag riktigt bra. På kvällen så for jag hem med Julia och tog lite kort på henne, fick lite problem när solen gick ner, men blev några bra bilder! Sen far jag vidare till konna för att träffa Elin och Alex, vi handlade all möjligt, blockchoklad, glass, äpplen, apelsiner, kiwi, annanas, melon, vindruvor, godispåse ,sen satt vi oss och kollade på idol. Det gjorde ingenting heller att Minnah åkte ut tyckte jag. När jag senare kommer hem är det fet party här hemma, mamma har alla sina arbetskamrater här, galningar, de ville även bli fotade, vilket var lite roligt. Ikväll blir det tjejkväll hos Hanna! Jag är taggad. Puss.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: