Small Cute Purple Pointer

Ida Bjurbäck


Canon eos 450d

Höll i uppvärminingen idag på idrotten, lite roligt att se hur klassen är tränade, eller vad man ska säga. Haha. Somnade på lektionen igår och alla satt helt tysta i klassrummet och lyssnade på vår lärare som satt och läste.. Drömer att jag faller eller något, och sparkar allt jag har in i bänken med foten. Att stannar upp, jag vaknar och fattar ingenting, Stina sitter vid min sida och håller på att skratta ihjäl sig.. Hahaha!

Denna lilla flicka på bilden här, heter Ida och är 16 år. Jag och Ida lärde känna varandra i sommras. Haha, de var den här, någon som ska till trästock? "Maria följ med mig," Jamen, varför inte åka till Skelefteå med tre killar som man inte har en enda aning om vilka dom är, och med en brud som jag varit med någon enstaka gång. Kunde inte bli bättre än vad de var. Grymt glad att jag följde med dig hjärtat!


Postat av Moa

Världens finaste Ida!

Datum: 2010-10-10 | Tid: 03:17:40
Blogg: http://melmoois.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: