Small Cute Purple Pointer

Rosa fluffiga moln på himlen

Kan lova att det sjukaste hände mig på träningen igår. Jag ska hoppa pegasus. För ni som inte vet, så är de en lånng ansats till en trampett och sedan ett bord som man ska sätta händerna på och spikrakt fara över. I alla fall, jag har hoppat några hopp och ska hoppa sista hoppet.. Jag springer och när jag kommit halvvägs så känns de som att någon tar ett tag runt mitt knä och drar ner på vaden, min konsentration störs lite och jag hoppar upp och sätter mig på pega. Tänker att jag kanske hade något slags hårband som fallit av. Kollar bak men de är ingenting där... Blir nu jätte rädd och kolla på min syster som står nedanför " Malin, det var någon som rörde mitt ben." Jag hoppar ner och hon kramar mig, jag förstår inte hur detta kan ha skett så jag blir jätte rädd och börjar gråta hur mkt som helst. Står och gråter och skrattar medan min syster bara står och skrattar åt mig och säger "Nä, var det spöket?" Men jag lovar att de var någon som rörde mig, sen när jag börjar gå därifrån så kommer jag fram till att de skramlar lite nere vid vristen. Då är mitt halsband där. Jag hade hett mitt halsband i en bakficka på mina tights, så var de tydligen hål i den fickan så halsbandet hade farit ner i byxbenet och ner till vristen när jag sprungit. Då var mysteriet löst, inga spöken i alla fall.

Det är onsdag idag. Vi ska se en skräckfilm i skolan. Det är kallt ute. Fortfarande förkyld... Kommit fram till att läraren Leif är kung. Igår så pratade vi om myter och jag berättade en myt för Leif om bubbelpoolen på aquarena, han blev helt förstörd och skrattade först ett tag sen satt han bara med sina händer för sitt ansikte en lång stund, jag och stina höll på att skratta ihjäl oss! Stina skrattade tills hon grät tror jag. Haha. Nu ska jag äta frukost.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: