Small Cute Purple Pointer

23 september 2010

Jag blir så sjukt less. Vad är det för jävla fel? Jag fattar inte hur folk fungerar ibland. Hur svårt kan det vara?
Denna lillalilla håla. All skit som går runt. För att någon antar något ungefär.

Jävla ansikte också.. De ända som är bra är att jag får min lön imorgon. Banne mig bra för att ha ett jobb inom kommunen. Lever inte livet på en pinne just nu...

Postat av Emmy

sv: Ja eller hur :-)

Allt bra idag?

Datum: 2010-09-23 | Tid: 17:51:39
Blogg: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av Mamma

Holmsund kan vara en skithåla ibland, men det kan alla ställen i världen vara. Även Göteborg! Oftast är det helt enkelt fel människor som bara kommer ivägen för en. De människorna ska man bara vifta bort. Och sen kan man ju alltid försöka peppa upp med det gamla pennan-i-munnen-tricket som er mamma försökt lära er i alla år. Eller så går man bara och lägger sig och tar nya tag en annan dag. KRAM

Datum: 2010-09-23 | Tid: 23:01:50
Blogg: http://passopp.blogg.se/
Postat av amanda

vad är det som har hänt

Datum: 2010-09-24 | Tid: 19:03:45



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: