Small Cute Purple Pointer

Inte en helt dålig måndag.

Min gårdag var underbar. Jag och Stina tog oss ett besök på Skärgårdsskolan där vi inte var så välkommna av t.ex Sofia. Men jag fick träffa Lars, älsklings Lars. Jag har saknat han väldigt mycket. Jag och Stina tog oss sedan till stan och kollade på skor, dock så fanns de inga i storlek 36... Drog vidare til grubbe och träffade Elin, vi gick sedan ut och åt som var en födelsedags present til henne! Efterrätt ocskå! Underbart gott. Det var lite krångel med pengar där innan, men det löste sig. Det var en trevlig kväll som slutade i röbäck. Eller alldra sist slutade hemma. Vaknade ocskå 05.00 av en smäll... Fuuuuck. De var den datorn de... Men han överlevde. Tack och lov.

Regn och trist idag... Sitter just nu på klassråd. Träning ikväll, bara att tagga.  




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: