Small Cute Purple Pointer

Måndag morgon

Helgen har varit galen. Jag har käkat pencilin så jag har bara tagit det lugnt och hållt mig med Ida som också har käkat pencilin. Var hemma hela förra veckan från skolan nästan, väldigt skönt. Väldigt! I fredags så var vi på teg och firade Mattias som fyllde 18år. Kvällen blev ju som den blev, regnit och blött och förjävligt. Jag blev den som fick ta hand om en liten flicka. Första kvällen som jag visar mig utomhus ungefär. I lördags så var jag i holmsund först och träffade massa folk. Hemskt trevligt. Det blev en otroligt lång natt. Den gick inte heller som väntat. Allt var king tills klockan passerade ungefär 03.00... Igår har jag som vanligt träning nästan hela dagen.

VAD HÄNDE MED ATT DET VAR FROST IMORSE?! Vad är de för skämt...


Postat av fanny

vad äter du pencilin emot?

Datum: 2010-09-27 | Tid: 23:25:51
Blogg: http://fannylunas.blogg.se/
Postat av Emmy

Fin bild:)

Datum: 2010-10-04 | Tid: 10:09:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: