Small Cute Purple Pointer

GASSAR I SOLEN



Jag vet inte om jag har brist på socker, dessa är mina finaste, glitter och rosa hjärtan på. 

Träningen igår var banne mig king. Helt sjukt så roligt det var att vara alla igen, trivdes till tusen. Nu är det två träningar kvar sen är det tävling. Kommer tydligen bli en stor tävling. Runt 50 lag anmälda och i c-klassen, I( där vi tävlar) är det runt 5 lag anmälda, jag vet inte riktigt hur bra detta kommer gå, vi gör alltså comeback, och tränar 4 träningar innan tävlingen. Må någon vara med oss!

Postat av MAMMA

JAG är med er!!! Tyvärr inte på plats, men i alla fall i hjärtat. Åååh, vad jag hade velat vara med på plats. Kötta för fan, ni är grymma, älskade barn!

Datum: 2011-05-01 | Tid: 10:47:33
Blogg: http://milonscorner.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: