Small Cute Purple Pointer

GROOVESHARK.COM



Jag är lycklig, det finns inga beskymmer, det är ingenting som är jobbigt just nu i mitt liv, inte en grej. Allt är som bäst just nu. Det känns nästan för bra, som att det är för bra för att vara sant. Lyckan kanske vänder snart. Men vårblommor, fjärilar, myror och flygor finns, all snö är nästan borta, jag har världens mest underbara pojkvän, jag har underbara vänner, jag har en underbar familj, jag har en glad hund och mitt livs glädje, det underbaraste jag vet, det roligaste, familjen. Det jag har saknat så sjukt. FAMILJEN. Den återförenas för i alla fall 4 träningar, sen är det tävling. Känslan. Jag är glad. Kan bara tänka på Det snurrar i min skalle, eller Honey, i belive, älskade ängelholm, grymt mycket annanas och gropen, sundsvall, östersund, alla träningshallar, hårspray, tusen hårnålar, Piff och Puff. Åh vad jag saknar.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: