Small Cute Purple Pointer

Torr i munnen, kallsvettig, pirrig, svimfärdig, huvudvärk, illamående...

Redovisningen igår, den var faktiskt inte så hemsk, det var ungefär runt 150 personer där kan jag gissa på! Det gick faktiskt bara bra, jag hade min syster, mor och far där för att stötta mig. Vi skulle redovisa ett bokomslag som vi gjort och ett bildspel till den boken.  Det är helt sjukt så många olika ideér alla har och hur det kan bli så olika från en och samma bok. Malin drog ändå, hur många versoner finns det egentligen av boken? Det är skönt att detta är över, äntligen. Har varit ett tungt arbete som legat på mina axlar känns det som, jag har faktiskt satsat på detta bildspel. Idag är vi lediga och det är inte helt fel med det, sjukt skönt!! Jag har legat i sängen hela morgonen, fortfarande här, datorn håller dock på att brinna upp, får se om det blir att fara upp till stan och dricka fredagens latte med tollo senare, annars ska jag bara invänta kvällen som ska spenderas med min man. Ha en trevligt helg.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: