Small Cute Purple Pointer

NORGE TRAENA 2011










Här kommer en drös med bilder från Norge. Det var en underbar resa med 5 underbara människor. Vi var där i tre dagar. Det blev fiske två dagar och bergsklättring en dag. Fått några minnen för livet tror jag, måsbajs, utter, helleflundran, disneysånger, tunneln, och mycket mycket mer. Jag såg även sjöstjärnor, gjorde hela mitt liv tror jag. Så underbart.

Postat av Lena (Andreas mamma)

Hej Maria ! Vilka fina foton, du är ju otroligt duktig på att fota. Vems är handen med snäckorna ? Den var så himla fin. Ja, ni var jättefina allihopa, t o m fiskarna och måsarna. Kram /Lena

Datum: 2011-08-10 | Tid: 18:25:56
Postat av maria

Hej Lena! Tack så hemskt mycket!

Det är min hand. Haha, Kram!

Datum: 2011-08-15 | Tid: 10:54:18
Blogg: http://mariasphotos.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: