Small Cute Purple Pointer

Idag är en dag då jag kände för att ligga kvar i sängen med dig


En helt vanlig tisdag. Tänk om jag inte sovit hos Johan, då hade jag inte somnat lika sent och då hade jag inte heller varit lika trött i morse, så jag kanske hade tagit mig upp innan kl7, vilket jag inte gjorde idag. Då kanske jag hade hunnit fixat mitt hår så de inte hade sett förjävligt ut idag. Men då hade jag inte heller träffat Viktor eller Robin på busshållplatsen. Då hade jag kanske inte heller fått sitta själv på bussen eftersom den första bussen redan var full och jag klev på den andra. Tänk om bussen varit sen som den vanligtvis är då hade jag inte hunnit med 77an och fått ta 5an till skolan istället. Då hade Adam kanske rymts på 77an och sluppit gå till skolan och bli sen till första lektionen. Tänk om jag gått på min tid hos The Studio, då hade dom inte ringt under lektionstid, då hade jag inte behövt gå ut och missa genomgången. Tänk om Stina inte hade försovit sig idag till första lektionen då hade medelvärdet på vad klassen gjorde i olika situationer kanske blivit helt annorlunda. Tänk om jag och Cilla inte gått till röken då hade den där killen som frågade om en cigg inte fått sig en, vem vet om det hade förstört hans dag eller om han frågat någon annan. Då hade jag inte heller blivit 5minuter sen till multimedian och missat början på genomgången. Tänk om jag inte blivit sen, då kanske allting hade gått bättre i photoshop och jag hade förståt mer och gjort bättre ifrån mig på uppgiften. Tänk om jag hade vetat hur man gjorde rundade hörn på bilder då hade jag inte frågat Erik(lärare) som fick sitta på sin rast och lista ut hur man gjorde. Då hade han hunnit gå till Cafét innan sin sista lektion och köpa sin cola och en macka. Tänk om jag hade varit sugen på lunch då hade jag och Stina nog suttit kvar i matsalen just nu istället för att sitta här vid ett runt bord. Tänk om jag inte fått mina koss hörlurar i julklapp då hade jag nog inte lyssnat på Melissa Horn just nu.

Postat av pungiz

tänk om ja inte hade egga kommentarer då hade kanske du jobbat istället för att läsa mina kommentarer:]

Datum: 2011-02-09 | Tid: 11:17:43
Postat av maria

Haha, du är så söt hanna och tack för dina kommentarer <3

Datum: 2011-02-17 | Tid: 13:42:05
Blogg: http://mariasphotos.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: