Small Cute Purple Pointer

JAG HAR HITTAT EN NY MAN.


Jag älskar honom redan! Han heter Warren Heynes och han är underbar. Jag har kommit fram till att han dock inte har ett så speciellt bra utseende. Men han fungerar ändå! Det gör som ingenting.

Min fredag var underbar. Som saft så var jag ledig och låg i sängen fram till klockan 1. Såg tusen PB avsnitt och mekade litegranna med mina naglar, sen kom Ida och vi snackade lite skit ett tag, sminkade oss och så. Sen efter en väldigt lång tid så bar de av mot Ken, väldigt trevligt men hade jätte ont i magen och frös nästan hela kvällen, vi drog vidare till ett ställe där de bara var massa random folk. Idag har jag hunnit med mycket, åkt skoter och varit och fikat med min kära mormor och syster, sen drog jag och mamma till stan, köpte lite kläder, hem och fixa sig, nu väntas de mat med nära och kära.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: