Small Cute Purple Pointer

Jar of hearts


ph; Ellen Suurholma

Jar of hearts

För min första riktiga kärlek.
För min otroligt underbara tid som jag hade med honom. Jag växte och lärde mig mycket
under våra två år tillsammans och det tror jag att han också gjorde
För allt vi var med om och för allt jag gjorde för han, jag älskade hela han och
alla hans brister och svagheter och jag visste att han kände likadant för mig
För mitt brustna hjärta och för alla mina tårar jag har fällt
För varje natt jag gråtit mig till sömns
För personer som jag sårat och gjort besvikna
För de jag känner ånger över och för de jag vill lägga bakom mig
För de gånger jag vart osäker på mig själv och velat fram och tillbaka
För vänner jag har förlorat
För alla som stått vid min sida och hjälpt mig
För att gå vidare i livet, för att glömma och förlåta,
för att ta in nya människor, för att ...

Postat av Moa Melinder

Så himla fin tatuering!

Datum: 2011-02-05 | Tid: 20:45:57
Blogg: http://melmoois.blogg.se/
Postat av ,....

miss u

Datum: 2011-02-06 | Tid: 01:27:51
Postat av ,....

miss u

Datum: 2011-02-06 | Tid: 01:29:34
Postat av Anonym

jag älskar din tatuering!

Datum: 2011-02-11 | Tid: 16:53:06



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: